مرحله نهایی چهارمین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس در سرای سعد السلطنه قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید پورایمانی مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: در این دوره از مسابقات بازیکنانی از سراسر کشور و همینطور منتخبان استان‌ها در رشته‌های تیمی و انفرادی fifa و pes در کنسول‌های xbox، pc و playsation با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پورایمانی افزود: امسال با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که صورت گرفت، استقبال خوبی از این دوره رقابت‌ها شد و ۶۰۰ نفر در بخش حضوری این لیگ  شرکت کردند که ۷۰ نفر از آنها توانستند به رقابت کشوری راه پیدا کنند.

مدیرمرکز دیجیتال استان قزوین هدف از برگزاری این مسابقات را شناسائی، ساماندهی و هدایت بازیکن‌های رایانه‌ای بیان کرد.

پور ایمانی افزود: همچنی در این حاشیه این مسابقات زمینه فراهم شده است تا از بازی‌های تولید شده، حمایت شود.

به گفته وی، این حمایت‌ها از سوی شرکت انارستان در زمینه تجاری سازی بازی‌های رایانه‌ای از طریق مشارکت در سرمایه گذاری است.

مدیرمرکز دیجیتال استان گفت: همچنین با حمایت این شرکت محصولات تولید شده در زمینه باز‌های تلفن همراه نیز سال آینده در مسابقات شرکت داده می‌شوند.

علیرضا گودرزی دبیر اجرایی جام خلیج فارس هم با بیان اینکه یکی ازاهداف شرکت انارستان حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی در زمینه بازی‌های دیجیتال است گفت: این شرکت در زمینه رسالت فرهنگی خود در حوزه فضای مجازی اقدام به حمایت از تولید ملی باز‌های تلفن همراه و همینطور برگزاری باز‌های رایانه‌ای کرده است.

وی همچنین افزود: شرکت انارستان محصولات مختلفی دارد که سیم کارت و تبلت ویژه کودک و نوجوان از آن جمله اند.

گودرزی اضافه کرد: این محصولات با هدف ارائه تولیدات فرهنگی متناسب با سنین کودک و نوجوان عرضه شده است.

وی اعلام کرد: افرادی که مایل به دریافت سیم کارت ویژه کودک و نوجوان هستند عدد ۲۲۲ را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۶۸۶۰ ارسال کنند.

گودرزی اضافه کرد: از تولید کنندگان بازی‌های تلفن همراه ایرانی دعوت می‌شود با ثبت نام در سایت انارستان از حمایت‌های این شرکت برخودار شوند، این حمایت‌ها هم شامل تبلیغات و پلت‌فرم‌های لازم خواهد بود.

مدیر ارتباطات سازمانی انارستان گفت: یکی از تولیدات دیگر این شرکت، نرم افزار خلیج فارس است که با مشارکت یک شرکت خصوصی تولید شده است، این نرم افزار تجمیع کننده باز‌های موبایل ایرانی است.

وی افزود: در این نرم افزار ۸ بازی ایرانی وجود دارد که از نظر کیفی قادر به رقابت با باز‌های مشابه خارجی است.

گودرزی گفت: شرکت انارستان در نظر دارد برای این نرم افزار ۲۰۰ هزار کاربر جذب کند، این کابران با هزینه کردن برای شرکت در لیگ این بازی‌ها باعث خواهند شد انگیزه‌ای مضاعف برای تکمیل و تولید اثرات جدید در تولیدکنندگان ایجاد شود.

وی گفت: این نرم افزار در فروشگاه‌های فضای مجازی ارائه شده است و همینطور میتوان با ارسال عدد ۱۶۰ به سامانه ۶۰۲۰ نرم افزار خلیج فارس را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

افتتاح مرحله نهایی چهارمین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.