امام جمعه شیراز گفت: توطئه‌های استکبار در خاورمیانه برای حفظ منافع اسرائیل و حفظ حریم رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: استکبار و در رأس آن آمریکا برای حفظ منافع خود و ثبات منافع اسرائیل، مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازد و با همین سیاست نیز داعش در سوریه و عراق قدرت گرفت.

آیت الله ایمانی افزود: کسانی که امروز به نام صهیونیسم معروف شده اند، در طول تاریخ گروهی منافق بوده اند که همیشه به دنبال جنگ افروزی و کارشان ایجاد و گسترش فساد بر روی زمین بوده است.

امام جمعه شیراز، با اشاره به آیات کلام وحی، ایمان، بصیرت، ایستادگی و وحدت را سبب نصرت و یاری قطعی الهی اعلام و افزود: امروز در دنیا به برکت انقلاب اسلامی، هدایت‌های رهبری و فداکاری و رشادت فرماندهان شجاعی همچون سردار سلیمانی، آمریکا به ببر کاغذی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: به اعتراف رئیس سازمان جاسوسی آمریکا، سردار سلیمانی نامه او را نمی‌خواند و نمی‌پذیرد و این در حالیست که در دوره‌ای نه چندان پیش، با تهدید یک مقام اروپایی، شاه ایران مجبور می‌شد از مقامش استعفا دهد.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه حزب‌الله در لبنان، انصار الله در یمن و حشد شعبی در عراق عرصه را برای دنیای کفر تنگ می‌کنند، بیان کرد: مرجعیت فتوا می‌دهد و همه مردم عراق برای مقابله با دشمن به راه می‌افتند و این ایستادگی برای دشمنان بسیار گران تمام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: همه توطئه‌های دشمنان به نفع مسلمانان تمام شد و این نشان می‌دهد که هرجا وحدت اسلامی و ایمان باشد، دشمنان شکست‌خورده اند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیمای فارس
انتهای پیام/ر

نتیجه وحدت و اتحاد مسلمانان شکست استکبار و دشمنان اسلام است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار