پس از قهرمانی در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛

کاوه:هرکجا به وجودم نیاز باشد،هستم/حرفمان را روی تشک زدیم

مدیر فنی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان گفت:برای حضور در لیگ جهانی صحبتهایی انجام شد که در کنار تیم ایزی پایپ باشم و کمک کنم؛ هر جا که کشتی به من نیاز داشته باشد هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن کاوه مدیر فنی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ پس از قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های جهان اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود تیم ما هم در لحظات آخر جمع و جور شد و مشکلات زیادی برای حضور در مسابقات داشتیم خوشحالیم بچه‌ها مزد زحماتشان را گرفتند.
وی تصریح کرد:این قهرمانی پاسخ بسیار خوبی به حواشی ایجاد شده در فینال لیگ بود و چقدر خوب است حرفمان را روی تشک بزنیم.
مربی سابق تیم ملی درخصوص اینکه چرا پتریاشویلی قصد حضور در رقابت فینال را نداشت گفت:وی با یک آسیب دیدگی از ناحیه دنده روبرو بود و زمانی که به ایران ما از این موضوع با خبر شدیم و به همین منظور نیز در رقابت های قبل فینال سعی کردیم به این کشتی گیر استراحت بدهیم اما برای دیدار پایانی به او نیاز داشتیم اما خودش اصرار داشت که نمی تواند روی تشک حاضر شود ولی در نهایت احساسات پتریاشویلی را تحریک کردیم و او را روی تشک فرستادیم. به پیروزی گنو احتیاج داشتیم که به لطف خدا محقق شد و تیم به قهرمانی رسید.
وی درمورد ناکامی تیم بیمه رازی را در این دوره از رقابت ها اظهار داشت: بیمه رازی به نوعی با بدشانسی روبرو شد.این برد و باختها همیشه در کشتی بوده و هست؛ فکر می‌کنم اگر آنها هم می‌ماندند و ادامه می‌دادند قشنگ‌تر بود.
کاوه در خاتمه در خصوص لیگ کشتی و جام باشگاه‌های جهان گفت:به نظر من مسابقات لیگ قبلی بهتر بود؛ما باید از جام باشگاه ها بهتر استفاده کنیم چرا که چنین مسابقاتی می تواند انگیزه ای برای حضور بیشتر تماشاگران در سالن مسابقات باشد.
انتهای پیام/


صحبت های محسن کاوه پس از قهرمانی در رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار