۸۰ درصد تولیدات کارخانه مصنوعات پلاستیکی شهرکرد به کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه مصنوعات پلاستیکی در شهرکرد، ۸۰ درصد تولیدات خود را به کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر می‌کند.

وی با اشاره به تولید سالانه ۱۴ هزار تن انواع سفره، پاکت زیپ دار، دستکش، کیسه‌های فریز و زباله در این واحد تولیدی افزود: ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن از این محصولات به کشور‌های عراق، کویت، لبنان، رومانی و سوئد ارسال می‌شود.

امامی، به کارگیری نیروهای متخصص، استفاده از روش‌های نوین تولید، خرید مواد اولیه مرغوب از پتروشیمی‌های داخل کشور و صرفه جویی‌های ارزی را از عوامل افزایش بهره‌وری این کارخانه بیان و اضافه کرد: ارزش صادرات این واحد تولیدی از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در سال ۹۴ به ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در سال ۹۵ افزایش یافت.

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی، سالانه ۱۰ هزار تن گرانول برای تولید انواع مصنوعات پلاستیکی مصرف می‌شود.

امامی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند که با افزایش چهار هزار مترمربعی وسعت سالن‌های تولیدی تا پایان بهار سال آینده، برای ۳۰ نفر دیگر نیز اشتغال زایی خواهد شد.

گفتنی است: این کارخانه تولید مصنوعات پلاستیکی با مساحت چهار هزار متر مربع، سال ۷۰ در شهرک صنعتی شهرکرد راه اندازی شد و هم اکنون بزرگترین واحد مصنوعات پلاستیکی چهارمحال و بختیاری است.

شهرک صنعتی شهرکرد با مساحت ۲۰۰ هکتار در فاصله ۳ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و ۵ کیلومتری فرودگاه شهید استکی این شهر قرار دارد.

انتهای پیام/ز

صادرات کارخانه مصنوعات پلاستیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار