دبیر هیات قایقرانی استان همدان گفت : قایقران همدانی به کمپ بین‌المللی چین اعزام می شود.

قایقران همدانی درراه  کمپ بین‌المللی چینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی صمدی، دبیر هیات قایقرانی استان همدان با اشاره به اینکه تیم ملی رویینگ بانوان ایران قرار است در کمپ چین شرکت کند، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون رویینگ آسیا کشورهای قاره کهن استعدادها و ورزشکاران حرفه‌ای خود را برای شرکت در این کمپ به چین اعزام می‌کنند تا همه ورزشکاران این رشته در قالب یک تیم تمرین کنند و در مسیر رشد قرار بگیرند.

وی افزود: تیم ملی رویینگ بانوان ایران با ترکیب مهسا جاور، نازنین ملایی، نازنین رحمانی،‌ پریسا احمدی و مریم امیدی‌ پارسا دی‌ ماه قرار است به چین اعزام شود و در این کمپ حضوریابد.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان هدف این کمپ را توسعه رویینگ آسیا و کم شدن فاصله آن با قاره‌های برشمردو اضافه کرد کنفدراسیون آسیایی از مربیان برتر دنیا نیز دعوت کرده تا به عنوان مشاور در این کمپ حضور داشته باشند و تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند.

صمدی بیان داشت: اردوهای تیم ملی رویینگ بانوان ایران در مسیر بازی‌های آسیایی جاکارتا در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و ملی‌پوشان زیر نظر افشین فرزام و بهناز مرادخانی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی یادآورشد: مریم امیدی‌ پارسا یکی از  قایقرانان استان و شانس اصلی حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتاست.

فعالیت کمپ بین‌المللی از آبان‌ ماه شروع شده و تا هجدهم بهمن امسال ادامه دارد .

انتهای پیام/غ

اعزام تیم ملی رویینگ بانوان ایران به کمپ بین المللی چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.