شهردار منطقه هفت قم؛

احداث پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)

اقبالیان گفت:خیابان ارم حد فاصل سه راه بازار و ابتدای خیابان انقلاب با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال پیاده راه خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا اقبالیان،شهردار منطقه هفت قم، اظهار کرد: طرح پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر و بافت تاریخی و قدیمی بازار و اطراف آن از چند سال قبل آغاز شده و با اجرای پیاده راه سازی خیابان ارم، طرح‌های اجرا شده به هم متصل خواهند شد .

وی افزود: از سال‌های گذشته و در فازهای نخستین احداث پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، اجرای طرح باغ راه بهار ، کوچه 9 خیابان ارم (آب انبار سید عرب) و خیابان حضرتی حد فاصل پل بازار تا خیابان ارم عملیاتی و به بهره برداری رسیده است

شهردار منطقه هفت قم ایجاد مقیاس انسانی در عرصه عمومی، گسترش ارتباطات و تقویت بنیان‌های اجتماعی – فرهنگی، ایجاد نشاط و سرزندگی، پویایی و امنیت اجتماعی، بهبود ساختار مدیریت ترافیک، ارتقاء کیفیت زندگی در فضاهای شهری و خاطرات جمعی و بهبود کیفیت زیست پذیری را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی اعتبار طرح را بالغ بر 35 میلیارد ریال و زمان اجرای آن را چهار ماه بیان کرد و افزود: ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی واقع در طرح در مکان‌های مجاور جانمایی شده که محل استقرار آنها به وسیله نصب بنر در محل‌های قبلی ایستگاه‌ها و همچنین در طول مسیر پروژه اطلاع رسانی شده است .

اقبالیان اظهار کرد:ضمن تشکر از شهروندان و کسبه محترم خیابان ارم از همراهی و همدلی در اجرای طرح‌های عمرانی هسته مرکزی شهر ، اجرای طرح‌های عمرانی با توجه به شرایط خاص محله‌ها و معابر هسته مرکزی شهر و بافت فرسوده با مشکلات متعددی مواجه است ولی تجربه و سابقه همکاری شهروندان و به ویژه کسبه، اجرای طرح‌های عمرانی را تسریع کرده است.

انتهای پیام/ح

خیابان ارم پیاده راه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار