نایب قهرمان المپیک لندن گفت:تا زمانی که در اردوی کیش باشم تمریناتم را به صورت سنگین دنبال می کنم تا به آمادگی مطلوب برسم.

حدادی: تمریناتم را در اردوی کیش به صورت سنگین دنبال می کنماحسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه اش با مجید کیهانی که صبح امروز برگزار شد،اظهار کرد: جلسه خوبی با مجید کیهانی برگزار کردم و ان شاالله امیدوارم هر چه زودتر کارهای بستن قرارداد مربی ام نهایی شود تا برای برگزاری اردو راهی کیش شوم. در صورتی که مشکلی پیش نیاید این هفته به همراه فیزیوتراپم برای برگزاری اردو 21 روزه راهی جزیره کیش می شوم تا تمریناتم را مدتی در آنجا پیگیری کنم.

دوست دارم توکلی به عنوان مربی در کنارم باقی بماند

نایب قهرمان المپیک لندن درمورد وضعیت حسین توکلی نیز گفت: چنانچه توکلی با فدراسیون به توافق نهایی برسد کارش را همچنان تا بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کنارم ادامه می دهد. باید بگویم به شخصه خیلی دوست دارم تا همچنان توکلی به عنوان مربی در کنارم باقی بماند.

حدادی درباره شرایط مک ویکینگ هم توضیح داد: خوشبختانه بالاخره پس از کش و قوس های فروان مک ویکینگ قبول کرد تا بازی های آسیایی جاکارتا مربی ام شود . قرار است تا سه، چهار روز آینده به من خبر بدهد که چه تاریخی وارد ایران می شود.در صورتی که وارد ایران شود با قدرت بیشتری تمریناتم را پیگیری می کنم.اگر مشکلی پیش نیاید او تا یک ماه آینده برای زیر نظر گرفتن تمریناتم به ایران می آید.

او درباره برنامه اش تا بازی های آسیایی جاکارتا هم اظهار داشت:تا زمانی که در اردوی کیش باشم تمریناتم را به صورت سنگین دنبال می کنم تا به آمادگی مطلوب برسم در ضمن باید هر چه سریعتر تمریناتم را از سر بگیرم تا به شرایط لازم دست یابم.

مطمئنم که می توانم به دیدار سلطانی فر بروم

رکورددار پرتاب دیسک ایران درمورد دیدارش با وزیر ورزش هم پاسخ داد:با توجه به اینکه مسعود سلطانی فر اعلام کرده که باید از طریق فدراسیون پیگیر دیدار با او باشم هنوز متاسفانه فرصتی پیش نیامده تا در این رابطه با کیهانی صحبتی انجام دهم اما در صورتی که وقتتم آزادتر شوم شک ندارم که می توانم به دیدار وزیر ورزش بروم،مشکلاتم را به صورت رودر رو با او در میان بگذارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار