گفته می شود محمد علی ترکاشوند معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پرداخت نشدن مطالبات گولچ نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس هنوز از بدهی سنگین به مانوئل ژوزه و دستیارانش رهایی پیدا نکرده بود که پرداخت طلب میلیاردی گولچ هم برای این تیم دردسر ساز شد.

آنتونی گولچ بازیکن دو رگه سابق پرسپولیس بدون حتی یک دقیقه بازی در این تیم به علت پرداخت نشدن مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد و فیفا هم رای به نفع این بازیکن داد.

سرخپوشان پایتخت فرصت داشتند تا روز 9 آذر ماه نسبت به حکم صادر شده شکایت کنند اما بعد از جدایی طاهری مبلغ بدهی را به حساب فیفا واریز نکردند و اکنون باید مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به گولچ پرداخت کنند.

در حالی که سرخپوشان پایتخت به دنبال جلب رضایت گولچ هستند تا مطالبات این بازیکن را به صورت قسط بندی پرداخت کنند اما در فضای مجازی اسنادی منتشر شد که شایع دریافت این پول از سوی ترکاشوند و واریز نشدن به گولج را مطرح می کند.

در متن رسید 200 هزار یورویی منتشر از سوی برخی رسانه های مجازی نامی از گولچ درج نشده است و دلیلی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

محمد علی ترکاشوند معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس  ضمن تکذیب این مطلب گفت: قراردادهای بازیکنان شفاف است و ابهامی در مورد قرارداد گولچ وجود ندارد.

او بیان کرد: پول ها در خزانه باشگاه واریز می شود و مبلغی را برای پرداخت مطالبات گولچ دریافت نکردم و اسناد تمام پرداختی ها در باشگاه وجود دارد.

به هر حال برخی از قراردادها در زمان مدیریت طاهری و ترکاشوند ابهام دارند اما این دو نفر حاضر نیستند در این مورد شفاف سازی کنند.  

پول مطالبات گولچ در جیب معاون سابق اقتصادی پرسپولیس

انتهای پیام/

واکنش ترکاشوند به پرداخت نکردن مطالبات گولچ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار