مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: گروه جهادی این دانشگاه به ۱۰۰ نفر از مردم روستای ملا دادی زابل خدمات بهداشتی درمانی و فرهنگی رایگان ارائه داد.

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۱۰۰ نفر از روستاییان ملادادی زابلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدر رضا بزی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی زابل با همکاری بسیج دانشجویی این دانشگاه و با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی، اردوی ۲ روزه را از ۱۶ تا ۱۷ آذر در این روستا برگزار کرد.

یزی ادامه داد: در این اردوی جهادی ۱۸ نفراز دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی زابل شرکت داشتند که به ارائه خدمات بهداشتی درمانی، آموزشی، فرهنگی، هنری و عمرانی به مردم محروم منطقه پرداختند.

وی سنجش بینایی، پایش سلامت، ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه قرآن، نقاشی و رقابت‌های فرهنگی را از جمله اقدامات مهم این گروه جهادی ذکر کرد.

 سیستان و بلوچستان با افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود.

نیمروز به عنوان یکی از شهرستان‌های پنج گانه حوزه سیستان شامل (زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در ۲۱۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستاییان ملادادی زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار