مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر آذربایجان شرقی

در مراسمی از 34 باشگاه ورزشی برتر آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل از باشگاههای ورزشی برتر آذربایجان شرقیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، گفت: در آذربایجان شرقی 785 باشگاه ورزشی وجود دارد که در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت باشگاه های ورزشی باعث سلامت جسمی و روانی افراد جامعه می شود تاکید کرد: باید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در باشگاه های ورزشی حمایت شود .

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در یک سال گذشته باشگاه های استان از 600 باشگاه به 785 باشگاه افزایش یافته است که این در سایه حمایت از بخش خصوصی بوده است و این روند باید ادامه پیدا کند.

دبیر کمسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: با اینکه رویکرد ماده 5 برخورد با متخلفان است اما تشویق  باشگاه های برتر باعث ایجاد انگیزه برای رعایت قوانین و مقررات توسط دیگر باشگاه ها نیز می شود.


امیر غفرانی افزود: باشگاه های ورزشی در پیشگیری از بیماری ها و سلامت جامعه نقش اساسی دارند و باید با رعایت قوانین و مقررات این رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی همچنین گفت: باشگاه های ورزشی نباید عاملی برای افزایش فساد در جامعه شوند و باشگاه داران باید از انجام برخی اعمال مانند فروش مکمل های مضر، ترویج ورزش های رقص گونه و پخش موزیک های نامناسب خودداری کنند.

 

انتهای پیام/خ

حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در باشگاه های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.