مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امسال اجازه نمی دهیم که حق تیم ها ضایع شود و و از afc می خواهیم تا قوانین را رعایت کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا افتخارى گفت: سال گذشته به دلیل بازی در کشور ثالث، ضرر کردیم. تيم ،از نظر مالى ضرر کرد و از طرفی هواداران ما از این اتفاق ناراضى هستند.در حال حاضر تماشاگران می خواهند بازی تيم را از نزديک ببینند.یکی از علت های اساسی نتیجه نگرفتن تیم خستگی بی جهت بود.اما تيم هاى عربستان راحت آمدند و رفتند چرا که کشورهای عربی در مرز کشورشان با شرایط آب و هوایی که عادت دارند باز ی کردند.

اجازه نمی دهیم حق تیم ما ضایع شود

او ادامه داد :امسال اجازه نمی دهیم که حق تیم ها ضایع شود و در جلسه امروز هم در فدراسیون اعلام كرديم كه مسئولان تمام تلاش خود را به كار بگيرند و از afc بخواهد تا قوانین را رعایت کند.قوانين و مقررات در جام باشگاه هاى آسيا اعلام كرده كه مسابقات بايد به صورت رفت و برگشت انجام شود و اگر كنفدراسيون فوتبال آسيا قوانين را رعایت كند به نفع خودش است و اگر اين امر رخ ندهد ممکن اتفاقات جدیدی صورت گیرد و بين كشور ها اختلاف رخ دهد.

 مدير عامل استقلال بيان كرد: ما کشور آمریکا مشکل داریم اما تیم کشتی آنها ديروز در ایران حاضر شده و اتفاقى هم نيفتاده و آنها هم اعلام نكردند كه ايران امن نيست. اين موارد بهانه است و فدراسيون مصمم است حق و حقوق ما را بگيرد و اگر afc زیر بار نرفت به دنبال تصمیم جدید خواهیم رفت.

نفوذ ایران در دنیا بیشتر است 

 او در مورد اينكه لابی عربستان قوی تر است گفت: من اين مسئله را قبول ندارم.در دور قبل اولین بار بود که با این شرایط بازى مى کردیم و الان كه هوشيار شديم شرايط فرق كرده است .اكنون متوجه شديم كه حق و حقوقمان پايمال شده است .عربستان کار خودش را انجام می دهد و ما هم کار خودمان را می کنیم . بر خلاف آن چيزى كه آنها اعلام مى كنند نُفوذ ما در دنيا بيشتر از آنهاست .مردم كشور هاى ديگر مردم ما را بیشتر دوست دارند و اگر غیر از این بود در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا همه بدون استثنا به ما رای نمی دادند و اين موضوع را قبول کردند که در كشور ما  این مسائلی که گفته شده وجود ندارد.اميدوارم اين مشکل حل شود و باشگاه ما به حق و حقوق خودش برسد.

به دادگاه CAS شکایت می کنیم

او در باره اينكه چه ميزان اميدوار اين موضوع هستند گفت: امیدواری ما کم نیست ولی باید کار بکنیم و نمى توانيم دست روى دست بگذاريم تا آنها تصمیبم گیری کنند و در نهايت ما هم اقدام كنيم.حتى قرار شده به دادگاه cas شکایت و پیگیری حق و حقوق خودمان را داشته باشيم. اگر این تیم ها حق سال گذشته ما را پرداخت می کردند در ان صورت امسال این صحبت را مطرح نمى كردند .بايد آنها را در فشار بگذاريم.

لیست خروجی استقلال باید به صورت کتبی اعلام شود

او در مورد لیست خروجی استقلال گفت: امشب شفر ليست را به من اعلام می کند و جدايى بازيكنان مطرح شده در سايت ها قطعی نیست.البته در صحبت شفاهی اعلام شده اما من نپذیرفتم و به شفر اعلام كردم كه بايد اسامى به صورت کتبی ارائه شود تا در نهايت از بازيكنان دعوت كنيم و تصميم بگيريم.

مهاجم جاماییکایی مد نظر ما نیست

افتخارى در مورد کادر فنی و حضور مهاجم جاماييكايى گفت :تمام تلاشمان بر اين است تا از ایران بازیکن بگیریم و اگر پیدا نكرديم با توجه به اينكه قرار است در جام باشگاه های آسیا حاضر شویم نمی توانیم تیم را ضعیف روانه مسابقات کنیم كه در آن هنگام یک بازیکن مهاجم مورد نظر ما است که بايد بگويم جاماییکایی نیست.

مدير عامل استقلال درباره اينكه قرار بوده شفر در امارات با بازيكن مذاكره كند گفت: شفر كه نبايد با بازيكن مذاكره كند.او فقط مى تواند بازيكن مورد نياز را انتخاب و معرفى كند و در آن صورت باشگاه با او وارد مذاكره مى شود.

دستمزد کادر فنی سابق تیم پرداخت شده است

او در مورد پرداخت دستمزد كادر فنى سابق تيم افزود: هر چه كه بوده پرداخت شده اما چون استعفا كردند تا همان مرحله كه پول گرفتند. بعد از آن را شايد چند نفرى باشند كه پرداختى آنها انجام مى شود.

افتخارى در مورد پول شجاعيان و پرداخت مطالبات بازيكنان تيم گفت :اكنون كه پولى تزريق نشده اما به محض تزريق پول را در اختيار بازيكنان قرار مى دهيم .پول شجاعيان هم ظرف همين هفته پرداخت مى شود.

اردو تیم در تهران برگزار می شود

 او در مورد لغو اردوى امارات گفت :برخى از بازيكنان تيم بايد مجوز خروج بگيرند. همین بازيكنان سرباز و حتى برخى بدهى مالياتى دارند كه با توجه به تعطيلى چند روز اخير نتوانستیم اقدامات لازم را فراهم كنيم كه اين موضوع را به شفر اعلام كردم و او هم پذيرفت. در تهران اردو مى زنيم.

 مدير عامل استقلال درباره اينكه آيا قرار است رحمتى به سپاهان برود گفت :چنين موضوعى را نشنيدم و در ليست خروجی ما نيست.امشب شفر ليست را به ما مى دهد و در نهايت فردا اعلام مى كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
من هواداران تیم اسقلال هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
استقلال سرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
استقلال سرور
آخرین اخبار