جوانان لبنانی: ما را مسلح کنید و به مرز بفرستید

معترضان فلسطيني و لبناني در بيروت، شعارهاي ضد آمريکايی و ضد اسرائيلی سر دادند و گفتند از ترامپ تشکر مي کنيم که همه مسلمانان را در جنگ ضد اسرائيل با هم متحد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، هزاران نفر در بیروت، پایتخت لبنان در اعتراض به تصمیم رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر اشغالی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

معترضان فلسطینی و لبنانی در بیروت، شعار‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند و گفتند از دونالد ترامپ تشکر می‌کنیم که همه مسلمانان را در جنگ ضد اسرائیل با هم متحد کرد.

گروهی از جوانان لبنانی و فلسطینی هم یکصدا فریاد می‌زدند ما را مسلح کنید و به مرز بفرستید تا با اسرائیل بجنگیم. با این وجود، تظاهرات اعتراض آمیز در بیروت مسالمت آمیز بود، اما معترضان بیش از همه از سران عرب خشمگین بودند و می‌گفتند سران عرب در خواب غفلت به سر می‌برند.

یکی از معترضان گفت: «ما هرگز به رژیم‌های عرب دل نمی‌بندیم. سه چهارم از آنانی که ادعا می‌کنند سران عرب هستند گذرنامه‌های خارجی دارند.» معترضان راهپیمایی کردند، پرچم‌های فلسطینی را در هوا چرخاندند و به خانه بازگشتند.

روز یک شنبه تظاهرات گسترده تری بیرون از سفارت آمریکا در بیروت برگزار می‌شود. روز دوشنبه هم حزب الله، تظاهرات بسیار گسترده تری را در نواحی جنوبی بیروت تدارک دیده است. پرسش اینجاست که آیا این راهپیمایی‌ها نویدبخش جنبشی بزرگتر است؟

انتهای پیام/

تظاهرات معترضان فلسطينی و لبنانی در بيروت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار