مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه بویراحمد از آمادگی این دستگاه برای ارائه خدمت به مردم در طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه طرح زمستانی از ۱۵ آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد گفت: در این طرح ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار، بیش از ۲۰۰ راهدار و ۱۵۰ دستگاه سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شدند و آمادگی دارند تا سفری ایمن را به مردم و مسافران هدیه کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان وجود دارد افزود:بیش از ۵۰ درصد از این راه‌ها در مناطق سردسیری و برف گیر استان واقع شده است که کار خدمات رسانی را برای راهداران تلاشگر، سخت و دشوار می‌ کند.

خوان پایه با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای امسال تاکنون ادامه داد: روکش آسفالت و لکه گیری بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه، روشنایی معابر برون شهری و تونل‌ها، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و پایش تصویری، ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها، نصب دیوار‌های جداکننده، نگهداری ابنیه فنی راه‌ها و تونل‌ها از مهمترین این فعالیت‌ها بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از کسب رتبه یک کشوری این اداره در بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در زمینه ایمنی راه‌ها در سال گذشته خبر داد و افزود:برنامه ریزی درست و دقیق، تلاش و خرد جمعی در بین کارکنان این اداره و نیز کاهش چشمگیر سوانح و تصادفات جاده‌ای از جمله دلایل کسب این موفقیت بوده است.

 

انتهای پیام/ش

 راهداری برای اجرای طرح زمستانی آماده ارائه خدمت به مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.