اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در اطلاعیه ای جزئیات طرح آمایش 12 را اعلام کرد.

جزئیات طرح آمایش 12 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در اطلاعیه ای جزئیات طرح آمایش 12 را اعلام کرد.

بر این اساس، دارندگان كارت های هويت 10 و آمايش 11 می بايست با در دست داشتن مدارك خود و خانواده جهت نوبت دهي به دفاتر كفالت مراجعه نمايند.

همچنین دارندگان كارت های آمايش 10 و هويت 9 باید جهت تعيين تكليف و بررسی پرونده به اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی خراسان رضوي مراجعه نمايند.

 اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این اطلاعیه افزوده است: دارندگان برگه هاي اصلاحات و تغييرات ضمن مراجعه به اداره كل اموراتباع و به روز رساني برگه هاي اصلاحات و تغييرات، باید  جهت نوبت دهی به دفاتر كفالت مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است که كليه افرادی كه از زمان دريافت كارت هاي آمايش 11 تاكنون وقايع اربعه شامل ( ازدواج ،طلاق ،فوت و تولد) برايشان اتفاق افتاده و در پرونده ثبت نگرديده می بايست با مراجعه به دفاتر كفالت و دريافت برگه ارجاع جهت ثبت در سامانه به اداره كل امور اتباع مراجعه نمايند. 

عوارض شهرداري و ساير هزينه های مر تبط با طرح آمايش 12 همانند سال گذشته محاسبه و اخذ خواهد شد.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی افزوده است که آخرين مهلت مراجعه اتباع خارجي به دفاتر كفالت جهت نوبت دهي و ثبت نام و دريافت كارت های آمايش 12 تا تاريخ 30/9/96 خواهد بود و بديهی است در صورت عدم مراجعه به موقع و پس از مهلت اعلام شده خدمات اداری به مراجعين ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار