تلاش تیم کشتی سینا صنعت ایذه برای مسابقات جهانی

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  هوشنگ حاتمی، سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه با اشاره به آمادگی کامل این تیم برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان از احتمال تغییر در محل برگزاری مسابقات خبر داد.

وی افزود: با توجه به تهیه نشدن امکانات و آماده نبودن اصفهان جهت برگزاری مسابقات احتمال تغییر محل آن به خانه کشتی تهران وجود دارد.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه تصریح کرد: یکی از حریفان سینا صنعت در این دوره از رقابت‌ها تیم بیمه رازی است که با به‌کارگیری مهرداد مردانی، حسین اسدی، پژمان پشتام و محمد الیاسی چهار ملی‌پوش و کشتی‌گیر سابق تیم سینا صنعت برای کسب مقام نخست رقابت‌ها تلاش خواهد کرد.

حاتمی گفت: در این‌دوره از مسابقات با جذب چند کشتی‌گیر خارجی و همچنین به‌کارگیری جوانان تازه نفس ایذه‌ای بی‌شک عملکرد درخشانی در این سری از مسابقات نیز خواهیم داشت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم از هفته گذشته اردوی خود را در اصفهان آغاز کرده است، اعضا و کادر فنی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و با توجه به اینکه مسابقات قرار است در پنجشنبه و جمعه هفته جاری انجام شود، تیم از اردو راهی مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/م

آمادگی کامل تیم کشتی سینا صنعت ایذه برای شرکت در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.