عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بودجه باشگاه ۴۰ میلیارد تومان است و این رقم با تراز مالی منتشره و بدهی مالی ۶۱ میلیاردی مطابقت ندارد.

محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه 61 میلیارد تومان در این باشگاه گم شده است، اظهار کرد: حسابرسان نتواستند حساب های مالی سال های گذشته باشگاه را بررسی کنند وفقط در 2 سال گذشته را توانستند حساب ها را ارزیابی کنند.

حساب های باشگاه در گذشته قابل بررسی نبود 

او ادامه داد: حسابرسان بیان کردند که هزینه ها و درآمدهای باشگاه آنقدر بی نظم است  که امکان حسابرسی وجود ندارد و فقط حساب های دو سال اخیر را برای بررسی  درست دانستند.

بودجه باشگاه 40 میلیارد تومان است چطور 61 میلیارد گم شده است؟ 

حاج بیگی بیان کرد: بودجه باشگاه 40 میلیارد تومان است چطور 61 میلیارد تومان در باشگاه گم شده است. این تراز مالی با این مبلغ صحت ندارد. اگر تخلفی شده باشد با متخلفان برخورد می کنیم.

مذاکرات نهایی با برانکو امروز انجام می شود 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو تصریح کرد: اگر گرشاسبی امروز فرصت کند مذاکرات نهایی را با برانکو انجام می دهد در غیر این صورت در اولین فرصت قرارداد برانکو را نهایی می کند.

امتیازی از پرسپولیس کسر نمی شود 

او درباره خطر کسر امتیاز برای پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالبات گولچ بیان کرد: مطالبات گولچ در سال های گذشته پرداخت نشده است اما قصد داریم این بدهی را پرداخت کنیم. به هر حال امتیازی از پرسپولیس کسر نمی شود و هواداران نگران نباشند.

 

حاج بیگی درباره اینکه مطالبات گولچ را ترکاشوند پرداخت نکرده است، اظهار کرد: این موضوع گمانه زنی رسانه هاست و واقعیت ندارد. البته  اگر  مدارکی به باشگاه ارسال شود آن را بررسی  و با متخلفان برخورد می کنیم. 

مسئولان نظارتی با متخلفان برخورد می کنند 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: تلاش خود را می کنیم تا سالم سازی و شفاف سازی در قراردادها صورت بگیرد.باشگاه پرسپولیس دولتی است و مسئولان نظارتی قراردادهای باشگاه را بررسی می کنند و با هر گونه تخلف برخورد می شود.

20 میلیارد بدهی معوقه داریم 

او درباره اینکه طاهری هم بدهی بر جای گذاشت، بیان کرد: طاهری در این مورد مقصر نیست چرا که باشگاه درآمدی ندارد و از طریق حامی مالی مشکلات خود را حل می کنیم. به هر حال ما توجیه نمی کنیم اما در صورت پرداخت نکردن مطالبات جریمه می شویم. در حال حاضر 20 میلیارد بدهی معوقه داریم که هنوز پرداخت نشده است. به هر حال قصد داریم بدهی را پرداخت کنیم.

حاج بیگی درباره وضعیت میزبانی از تیم های عربستانی تصریح کرد: میزبانی از تیم های عربستانی حق طبیعی تیم های ایرانی است. ایران امن ترین کشور است و موضوعی که دلالت بر ناامنی کشورمان باشد وجود ندارد. به نظرم مشکلی در این  باره وجود ندارد و نمایندگان ما می توانند از تیم های عربستانی میزبانی کنند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: مذاکرات خوبی با اپراتورهای تلفن همراه داشتیم و به زودی با یکی از آنها قرارداد می بندیم تا حامی مالی باشگاه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
باید بررسی ونظارت بشه
آخرین اخبار