فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف بیش از ۳۷ هزار عدد لنت غیرمجاز و غیراستاندارد خودرو از یک واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی اوسط گرجی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد تولیدی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان نور در تولید لنت ترمز خودرو به صورت غیرمجاز با جعل نام یکی از شرکت‌های تجاری معتبر فعالیت دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی این واحد صنفی، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل پلیس آگاهی، کارشناسان اداره استاندارد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، از این واحد تولیدی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوراز پلمب این واحد تولیدی به علت تخلف خبر داد و افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور همچنین از شناسایی و پلمب ۹ واحد صنفی متخلف عرضه محصولات غذایی و پروتئینی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این زمینه ۱۳ راس لاشه گوسفندی غیر بهداشتی و فاقد مهر دامپزشکی و ۱۶ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد شده از این واحد‌های صنفی کشف شد.

انتهای پیام /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار