رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری سه سارق اماکن دولتی در ولنجک خبر داد و گفت: این سارقان در بازجویی‌ها به سرقت ۱۵ میلیون تومانی از یک شرکت دولتی اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس ابراهیمی رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک اظهار کرد: طی تماس ماموران حراست یک شرکت دولتی در محدوده ولنجک مبنی بر سرقت تجهیزات صنعتی، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سه سارق ضمن ورود غیر مجاز به این شرکت اقدام به سرقت هشت دستگاه باطری اتمی ۲۰۰ آمپر به ارزش ۱۵ میلیون تومان کرده اند.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: از آنجایی که احتمال فروش باطری ها از سوی سارقان بود، محل‌های خرید و فروش اموال مسروقه  تحت کنترل و نظارت قرار گرفت و در نهایت این سه متهمان در محدوده نعمت آباد شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ اظهار داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست و معاون دادسرای ناحیه ۲ تهران قرار گرفته و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر شد که بلافاصله ماموران با هماهنگی‌های انجام شده به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

وی بیان کرد:در این عملیات هر سه متهمان دستگیر و به همراه اموال مسروقه کشف شده به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت از شرکت مذکور اعتراف کردند و هر سه متهم به دادسرا منتقل شده و اموال مسروقه به شرکت مذکور بازپس داده شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان 15 میلیونی در پایتخت

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار