به منظور حفظ رشادت‌های آزادگان ازکتاب خاطرات مقدس سقز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیر درستی فرمانده تیپ 228 متحرک هجومی شهید سرلشکر ابراهیم ثابت سقز پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات مقدس، گفت: کتاب خاطرات مقدس گوشه‌ای از خاطرات اسرای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان سقز است که بعد از آزادی و بازگشت به میهن اسلامی آن را نوشته‌اند.

درستی ادامه داد: این کتاب در 58 صفحه که شامل خاطرات آزادگان و ایثارگران سازمانی و زیرپوشش تیپ ارتش در سقز است، به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای نمایش افتخاری دیگر از رشادت‌های ملت شریف ایران اسلامی و در راستای رساندن زحمات و بردباری آزادگان در طول اسارتشان این کتاب که برگرفته از دست نوشته خود آزادگان است، نگارش شده است.

راستی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و حراست از کیان اسلامی 48 هزار شهید غرور آفرین تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است، از آمادگی این تیپ برای اجرای هر گونه فرامین رهبری در این خطه از میهن اسلامی برای دفاع از خاک پاک کشور خبر داد.

علی‌اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و از تمام کسانی که برای چاپ کتاب خاطرات مقدس برگرفته از دست نوشته‌های آزادگان سرفراز این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ د م

کتاب خاطرات مقدس در سقز رونمایی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.