آخرین کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه پیدا نشد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه متوقف شد و صبح فردا عملیات جستجو ادامه می‌یابد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛رضا آریایی، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: از صبح امروز تاکنون جستجو برای یافتن پیکر علی حسینی آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه ادامه داشت، ولی متاسفانه پیدا نشد؛ به دلیل تاریکی وسردی شدید هوا و بوران عملیات جستجو ساعت ۱۶ متوقف شد و از صبح فردا دوباره عملیات جستجو از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به انتقال پیکر ۷ کوهنورد جانباخته حادثه اشترانکوه به مشهد مقدس افزود: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان آرمستان مشهد، یک دستگاه کامیون سردخانه‌دار حمل گروهی اجساد، به منظور انتقال پیکر ۷ نفر از جانباختگان حادثه سقوط بهمن به استان اعزام و پیکر‌ها را ساعتی دیگر به سمت مشهد حمل می‌کند.

آخرین کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه پیدا نشد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به مشخصات کوهنوردان جان باخته و نجات یافته حادثه اشترانکوه عنوان کرد: نام این ۹ کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی (جسد وی هنوز پیدا نشده است) است که مرحوم جوکار الیگودرزی و ۸ کوهنورد دیگر از مشهد هستند.

آریایی با اشاره به نجات ۶ کوهنورد مشهدی در حادثه اشترانکوه لرستان گفت: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی ۶ کوهنورد دیگری است که در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه نجات یافتند.

 تیم کوهنوردی ۱۴ نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز ۵ روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که جسد ۸ کوهنورد مفقودی پیداشده و یک کوهنورد دیگر مفقود است.

انتهای پیام/د

خبری از آخرین کوهنورد مفقودی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.