مدیرعامل ستاد دیه در همدان از آزادی چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) از زندان‌های استان همدان خبر داد.

آزادی 4 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد درهمدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  یدالله روحانی‌‌منش،مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت:به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) چهار نفر از زندانیان غیر عمد به کمک خیرین ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

 وی ادامه داد:با کمک سه نفر از خیرین و با مساعدت ستاد دیه این چهار نفر از بند آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه  تلاش مستمر ستاد دیه در راستای شناسایی مستحق‌ترین و نیازمندترین افراد است اظهار داشت:در 6 ماهه نخست امسال 140 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند رهایی یافتند که از این تعداد زندانی آزاد شده از بند، 137 نفر آقا و سه نفر خانم هستند.

 روحانی منش بیان کرد:  از این میان 17 پرونده مربوط به دیه، 19 نفر زندانی مهریه، دو نفر زندانی نفقه و از همه مهم‌تر تعداد 102 نفر محکوم به بخش مالی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه پرونده‌های دیه ارسالی به صندوق مربوط به خسارت‌های بدنی بود، گفت: حدود یک‌‌میلیارد و 500 هزار تومان برای این مهم اختصاص یافت و تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه  مبلغی حدود یک‌‌میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت اعسار به تقسیط تامین و مورد پذیرش قرار گرفت، افزود: با مذاکراتی که با شرکت‌های بیمه‌گر به عمل آمد مبلغ یک‌‌میلیارد و 300 هزار تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اختصاص یافت.

 مدیرعامل ستاد دیه در همدان یاد آورشد: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ 13 میلیارد و 23 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شدند که در این میان مددجویان نیز خود دخیل بوده و مبلغ 3 میلیارد و 654 میلیون ریال همیاری داشته‌‌اند.

انتهای پیام/ج



آزادی جرائم غیر عمد در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.