فرماندار اصفهان گفت: 20 هزار میلیارد تومان در کشور برای اشتغال فراگیر تصویب و ابلاغ شده است که سهم استان اصفهان هزار و 600 میلیارد تومان است و رقم قابل توجهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی  امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اصفهان اظهار کرد: استان و شهرستان همانند کشور با چند مشکل اعتیاد، خشکسالی، مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا و در رأس همه این مشکلات عدم اشتغال و بیکاری مواجه است.

وی در ادامه بیان کرد: 20 هزار میلیارد تومان در کشور برای اشتغال فراگیر تصویب و ابلاغ شده است که سهم استان اصفهان هزار و 600 میلیارد تومان است و رقم قابل توجهی است.

فرماندار اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در شرق اصفهان، عنوان کرد: در شهرستان اصفهان و به خصوص شرق اصفهان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم از جمله این که امروز 20 آذر است و دریغ از یک قطره باران و در هفته گذشته نیز اعتراضات زیادی از سوی کشاورزان برای نبود آب رخ داد و طرح‌های اشتغال و تسهیلات می‌تواند یک آرام بخشی برای شرق اصفهان باشد.

وی با بیان این که بانک‌ها نیز مشکلات خود را دارند و نیاز به منابعی برای کسب درآمد دارند، تصریح کرد: در عین حال از بانک‌ها در خواست می‌کنم در طرح‌های اشتغال فراگیر و ثابت، کمک حال باشند و استاندار اصفهان تأکید دارد که اگر طرح‌هایی، اشتغال‌زایی و قابلیت اجرا دارد اما در مسیر آن مشکلاتی وجود دارد به استانداری معرفی شوند تا انجام امور مربوط به آن‌ها تسهیل شود.

رضوانی در پایان گفت: با توجه به اهمیتی که اشتغال دارد لازم است دستورالعمل‌ها را روزانه پیگیری کنیم، بحث‌های پرورش ماهی، قارچ و دامداری‌های صنعتی و نیمه صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که کشاورزی‌های سنتی دیگر قابل اجرا نیست و وضعیت شرق اصفهان وضعیت اسف باری است که لازم است همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار