معاون استاندار کردستان گفت: مردم کردستان حق دارند شتاب توسعه را در این استان ببینند و سرمایه‌گذاری تنها راهکار توسعه در کردستان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان که صبح امروز در مجتمع ایثار در سنندج برگزار شد، گفت: ماموریت‌های شرکت برق در کردستان که استانی در حال توسعه است کار دشواری است.

وی افزود: مجموعه وظایف و کارهایی مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان همواره کار مهمی است و از نظر نقطه نظر کار ارزشمند ولی به لحاظ سختی کار قطعا کار سختی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: شرکت برق استان در شرایطی قرار دارد که باید هم خدمات خود را توسعه بدهد و این ادارات باید آمادگی داشته‌باشند که به درخواست‌های جدید نیز پاسخگو باشند.

 وی گفت: امیدواریم در ماه‌های نزدیک در قروه و بیجار و هم در سقز موضوع فرآوری در حوزه سنگ آهن و فولاد را داشته‌باشیم که اولویت مهم در این حوزه تامین آب و برق است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: اگر زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شده مردم استان انتظار دارند فورا در این زمینه‌ها نیز به سرمایه‌گذاران جواب بدهند.

فیروزی با بیان اینکه مردم کردستان حق دارند شتاب توسعه را در این استان ببینند، گفت: اگر ظرفیت وجود داشته‌باشد، اما نتوان به سرمایه‌گذار در این حوزه‌ها خدمات‌رسانی کرد، قطعا سرمایه‌گذاری به بم بست می‌خورد و این روند مطلوبی در توسعه استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: مدیر و کارکنان این ادارات باید همیشه آمادگی داشته باشند وارد واکنش سریع باشند در کردستان وظیفه بروز بودن و پاسخ دادن به سرمایه‌گذار را داشته‌باشند و این می‌طلبد که برنامه داشته‌باشند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار کرد: در حال حاضر در استان 950 مگاوات تولید برق پیک مصرف ما حدود 500 مگاوات است و 400 مگاوات تولید اضافه داریم که وارد مدار می‌شود که می‌خواهیم این میزان در بخش صنعت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در هر جایی که بستر سرمایه‌گذاری فراهم است، زمینه خدمات‌رسانی برق و غیره برای سرمایه‌گذاران فراهم شود تا شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در این استان باشیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه‌گذاران را از مهم‌ترین رسالت‌های مدیرعامل جدید شرکت برق در کردستان دانست و گفت: استان کردستان نیاز به توسعه دارد و این توسعه از طریق سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار امکان‌پذیر است که همه باید در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/ د م

تولید 950 مگاوات برق در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.