رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: فیفا در مورد لغو یا تعلیق محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس تصمیم می گیرد و این موضوع ارتباطی به توافق دو باشگاه ندارد.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سفر سرپرست باشگاه پرسپولیس به ترکیه برای رفع محرومیت باشگاه اظهار کرد:بخشی از حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس مربوط به پرداخت غرامت به باشگاه ریز اسپور ترکیه است که این جریمه را باید باشگاه و مهدی طارمی پرداخت کنند.

توافق پرسپولیس و ریز اسپور ترکیه فقط در زمینه پرداخت غرامت امکان پذیر است 

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و ریز اسپور ترکیه می توانند در زمینه غرامت با یکدیگر توافق کنند و باشگاه ریز اسپور موافقت خود را برای نگرفتن یا دریافت این جریمه به صورت قسط بندی اعلام کند اما محرومیت نقل و انتقالاتی موضوعی نیست که طرفین با یکدیگر در این مورد تصمیم بگیرند.

لغو یا تعلیق محرومیت پرسپولیس منوط به تصمیم فیفا دارد 

وثوق احمدی بیان کرد: دو باشگاه پرسپولیس و ریز اسپور ترکیه می توانند با یکدیگر توافق کنند و تفاهم نامه خود را به فیفا ارسال کنند در آن صورت شاید فیفا تصمیم جدیدی در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بگیرد. به هر حال لغو یا تعلیق محرومیت پرسپولیس منوط به تصمیم فیفا است و ارتباطی به توافق با ریز اسپور ترکیه ندارد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: باشگاه پرسپولیس به علت قرارداد طارمی به پرداخت غرامت به باشگاه ریز اسپور ترکیه محکوم شده است و این باشگاه ترکیه ای می تواند این جریمه را ببخشد یا به پرسپولیس تخفیف بدهد اما در مورد رفع یا تعلیق  محرومیت فقط فیفا تصمیم می گیرد.

او درباره اینکه امیدی به حل محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس وجود ندارد، بیان کرد: امیدوار هستیم که مشکل محرومیت پرسپولیس حل شود اما این موضوع تصمیمی نیست که دو باشگاه بگیرند و باید دادگاه حکمیت ورزش در این مورد رای صادر کند.

حکمی در مورد کسر امتیاز پرسپولیس دریافت نکردیم 

وثوق احمدی درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس در پرونده گولچ تصریح کرد: در حال حاضر حکمی مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس دریافت نکردیم تا در این باره صحبت کنیم.

باشگاه پدیده با بازیکن سابق خارجی خود توافق شفاهی کرده بود 

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره اظهارات مدیر عامل پدیده که 50 درصد قرارداد بازیکن خارجی را دادند، بیان کرد: مدیران سابق پدیده توافق شفاهی با بازیکن خارجی خود کردند و به صورت مکتوب توافقی نکردند. براین اساس مدیران جدید پدیده می گویند 50 درصد از قرارداد بازیکن دادند و قصد داشتند مابقی پول قرارداد را بدهند. البته مسئولان پدیده گفتند که پیام وکیل بازیکن به دست ما نرسیده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پدیده نیمی از مبلغ قرارداد بازیکن خارجی خود را داده بود اما مابقی این مبلغ را پرداخت نکرد و با کسر 6 امتیاز مواجه شد. بازیکن خارجی زرنگی کرده است و علاوه بر دریافت پول خود باعث کسر امتیاز از پدیده هم شده است.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
حکم کسر امتیاز واسه سایر تیمهاست
آخرین اخبار