فرماندار دزفول گفت: این شهر با برخورداری از ظرفیت و سرمایه‌های عظیم قادر است تولید و اشتغال چند استان را تامین کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب الله آصفی، فرماندار دزفول بیان داشت: این شهرستان در عرصه سرمایه گذاری می درخشد، اما عده ای در این شهر نمی خواهند شعار اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی با اشاره به تلاش های گسترده در جهت جذب سرمایه های بخش خصوصی طی 4 سال گذشته در دزفول، افزود: در این مدت بیش از یک صد پروژه کوچک و بزرگ در این شهرستان احداث شده که مرهون تلاش و همت مدیران شهرستان و مجموعه فرمانداری است.

فرماندار دزفول پروژه های کلانی همچون کارخانه لوله سازی، پالایشگاه، نیروگاه و کارخانه قند را طرح های عظیم ملی برشمرد و گفت: به منظور اخذ استعلامات و مجوزات این طرح ها جلسه ها و دوندگی های بسیاری صورت گرفته است، در این راستا مساعدت و پیگیری های پاپی زاده نماینده شهرستان در مجلس و مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام جای تقدیر دارد.

آصفی با بیان اینکه دزفول در عرصه سرمایه گذاری می درخشد و به الگوی بسیاری از استان هاتبدیل شده، عنوان کرد: این تلاش ها نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری است، اما عده ای در دزفول نمی خواهند این شعار اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی اضافه کرد: تکلیف این افراد باید مشخص شود که، به چه منظور در شهری که با گروه بزرگ جوانان تحصیل کرده بیکار مواجه است، با کارشکنی های خود در مسیر اجرایی شدن این طرح ها و تولید اشتغال سنگ اندازی می کنند.

آصفی با بیان اینکه امروزه تولید و اشتغال مسئله بسیار مهمی است، ‌گفت: اگر به پیروی از دستورات مقام معظم رهبری معتقد هستیم، نباید به دلایل شخصی و باصحبت های غیر کارشناسی شده پروژه های توسعه ای در دست اجرا  را زیر سوال ببریم. شایسته نیست در سخن دم از اقتصاد مقاومتی زده شود اما در عمل فقط کارشکنی شود.

وی ادامه داد : در برهه کنونی که شهر نیازمند آرامش ، تولید و اشتغال است، سیاست و کار سیاسی مربوط به افراد بیکار است که درصدد سنگ اندازی در مسیر توسعه دزفول هستند.  این شهر صاحب فرهنگ و تمدن است شایسته نیست عده ای باصحبت ها و اقدامات خود این فرهنگ را خدشه دار کنند.

 آصفی با اشاره به اجرایی شدن ۴۲ طرح کشاورزی طی 4 سال اخیر در دزفول ، از تلاش ها و همراهی های استاندار و معاونین وی در جهت حمایت از سرمایه گذاری در دزفول تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

عده ای نمی خواهند اقتصاد مقاومتی در دزفول محقق شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.