به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارشی که نشریه فوربز از پردرآمدترین کاربران یوتیوب منتشر کرده است، کانالی که خانواده رایان برای او ساخته کرده اند، در سال گذشته بدون احتساب مالیات نزدیک به ۱۱ میلیون دلار درآمد داشته است.
کانال بررسی اسباب بازی رایان با این میزان درآمد توانسته مشترکاً با رتبه هشتم لیست پردرآمدترین کانال های یوتیوب از آن خود کند.
بیشتر بخوانید: اسباببازی زیاد برای کودکان خوب است یا بد؟
سال گذشته وبسایت ورج، گزارشی از کانال و خانواده رایان تهیه کرده بود، بر طبق این گزارش خانواده این کودک تقریباً هر روز ازماه مارس سال ۲۰۱۵ به تولید و انتشار ویدئوهای مربوط به بررسی اسباب بازی مشغول بوده اند. جالب است بدانید که شروع به کار این کانال صرفاً به این دلیل بود که رایان چهار ساله که علاقمند به تماشای ویدئوهای بررسی اسباب بازی بود، از پدر و مادر خود پرسیده بود که چرا او نمی تواند ویدئوهایی از بررسی اسباب بازی ها بسازد.
تا ماه جولای سال ۲۰۱۵ کانال رایان شهرت چندانی نداشت، اما در آن ماه وی با ویدئویی که در آن به بررسی یک تخم مرغ شانسی بزرگ پرداخته بود، و در آن بیش از ۱۰۰ ماشین اسباب بازی مربوط به انیمیشن ماشین ها وجود داشت مشهور شد. این ویدئو اکنون نزدیک به ۸۰۰ میلیون بازدید دارد. کانال رایان اکنون علاوه بر بررسی اسباب بازی ها، بررسی غذاهای کودکان را نیز انجام میدهد. در این ویدئوها رایان صحبت هایی مملو از هیجان کودکانه را به همراه راهنمایی هایی که از والدین خود از پشت دوربین می بینید، به مخاطبین خود منتقل می کند.
طبق اعلام ورج بازدید کنندگان کانال رایان که اکنون بیش از ۱۰ میلیون عضو دارد برای وی تقریباً ماهانه ۱ میلیون دلار درآمد، جدای از تبلیغات به همراه دارد.
منبع:روزنامه هفت صبح
انتهای پیام/
چطوری ببینمش؟
و استفاده از رسانه برای درآمدزایی
حالا هی قدرت رسانه رو نادیده بگیرید