معرفی ۱۰ روستا برگزیده چهارمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب

۱۰ روستا یا گروه عشایری برگزیده به‌عنوان دوستدار کتاب در چهارمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در مازندران معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهارمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب با هدف گسترش عدالت فرهنگی، پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود:متناسب با نیاز‌های محلی، آیین‌های بومی و ارزش‌های دینی و ملی، تاثیر در پایداری ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی، تازگی و کیفیت در محتوا و شیوه اجرا، پوشش جمعیتی مناسب و توجه جدی به زنان، کودکان و نوجوانان از جمله مهمترین شاخص برای انتخاب روستا‌ها و عشایر برگزیده دوستدار کتاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تجلیل از ٥ روستای برگزیده استان به همراه مساعدت فرهنگی ٧٠ میلیون ریالی و ٢٠ روستای برگزیده کشور و ارایه حواله ١٠٠ میلیون ریالی کتاب از جمله مزایای این جشنواره است.

جاودانی افزود: روستا‌های برگزیده در مراسمی با حضور شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی کشور در تهران موردتجلیل وحمایت‌های مالی ١٥٠ تا ٢٠٠ میلیون ریالی و ارایه حواله ١٠٠ میلیون ریالی کتاب قرار خواهند گرفت.

وی گفت:: متقاضیان می‌توانند مدارک لازم را تا پایان وقت اداری ٣٠ آذرماه ۱۳۹٦ از طریق پست به دبیرخانه استانی به نشانی ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ وارشاد مازندران (کد پستی: ٤٨١٥٨٣٨٧٩٤) ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره روستا ها‌ی دوستدار کتاب در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.