شهردار مزداوند گفت: طرح دهکده گردشگری و تفریحی غار مزدوران در حال تدوین است .

تدوین طرح دهکده گردشگری و تفریحی غار مزدوران در سرخسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد گل محمدی شهردار مزداوند گفت: باتوجه به اهمیت بهره گیری از ظرفیتهای موجود برای سرمایه گذاری و تامین درآمد پایدار ، فرصت سرمایه گذاری احداث دهکده تفریحی و گردشگری غار مزدوران مصوب هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری مزداوند شد.

وی افزود : برابر ارزیابی های انجام شده و تحلیل گروه هدف در حوزه گردشگری ، دهکده تفریحی گردشگری غار مزدوران با اولویت یک در ردیف پروژه های سرمایه گذاری شهر مزداوند قرار گرفته و متعاقب آن مراحل تدوین طرح توجیهی شامل مطالعات امکان سنجی ، جانمایی فضاهای مورد نیاز و حدود و صغور فضای پیرامونی غار آغاز گردید.

شهردار مزداوند این فرصت سرمایه گذاری را رمز آبادانی و توسعه شهری مزداوند دانست و اظهار امیدواری کرد: از این ظرفیت بی مانند برای ترغیب سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری بهره گیری شود.

گل محمدی برآوردهای اولیه در مطالعات طرح توجیهی و امکان سنجی دهکده مذکور را بسیار مطلوب ، رضایت بخش و کم نظیر برشمرد و شرایط موجود برای راه اندازی این دهکده در حوزه امورات اداری ، ظرفیتهای زمینی ، استعدادهای منابع انسانی و حمایتهای دولتی را مهیا عنوان نموده است.

غار مزدوران در دو کیلومتری شهرمزداوند و در مسیر بین المللی سرخس - مشهد واقع شده که قدمتی طولانی داشته و به لحاظ ظرفیتهای میراث فرهنگی ، اثری کم نظیر و بسیار زیبا می باشد.

 

انتهای پیام //م.ر

 

گفته های شهردار مزداوند در مورد جذب سرمایه برای دهکده گردشگری و تفریحی غار مزدوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.