مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ارسال کمک‌های غیر نقدی کارکنان شرکت آبفای همدان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

کمک غیر نقدی اّبفا همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید هادی حسینی‌بیدار با بیان اینکه شرکت آبفای همدان از همان ابتدای وقوع زلزله در کرمانشاه به یاری زلزله‌زدگان شتافت، اظهار کرد: آبفای استان همدان به عنوان استان معین آبفای کرمانشاه با اعزام دستگاه‌های ژنراتور، تانکر آبرسانی سیار، ارسال آب‌های بسته‌بندی شده و همچنین اعزام نیروهای تأسیساتی امدادرسانی به زلزله‌زدگان را داشت.
وی با اشاره به تشکیل جلسه مدیریت بحران و اعزام فوری یک دستگاه ژنراتور و تانکر آبرسانی در شب حادثه ساعت 1:30 بامداد به کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسته‌بندی و ارسال بیش از 15 هزار آب آشامیدنی در سه روز اول حادثه نیز از دیگر اقدامات آبفای همدان بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: اکیپ ارزیاب با حضور مدیرعامل، مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات آب و مدیر روابط عمومی در روز دوم به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدند.
حسینی  بیداراضافه کرد: همچنین 3 اکیپ فنی با محوریت معاونت بهره برداری به همراه تجهیزات کامل برای رفع حوادث و شکستگی و نشتی در خط انتقال آب، شبکه توزیع آب و شکستگی و نشتی انشعابات املاک اعزام شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: پس از رفع حوادث در خصوص اقدامات اسکان موقت زلزله‌زدگان و نصب کانکس، سرویس بهداشتی و حمام نیز خدمات‌رسانی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه کارکنان شرکت آبفا در حرکتی خودجوش بخشی از حقوق خود را در قالب اقلام غیرنقدی کمک کردند، افزود: پتو، بخاری برقی، لباس گرم، کفش، لوازم بهداشتی، مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز با رقمی حدود 15 میلیون تومان از جمله اقلام ارسالی این شرکت به کرمانشاه بود.

انتهای پیام/ش.و

ارسال کمک های نقدی به مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.