در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور تسهیل سازی روند خدمات‌دهی، معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مستأجران ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامرضا رحمتی‌زاده معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: به‌عنوان یکی از پر مراجعه ترین حوزه‌های خدمات تخصصی در این آستان مقدس، همه روزه در سراسر کشور پذیرای صدها نفر از مستأجرینی هستیم که به منظور دریافت خدمت به ادارات تابعه این معاونت مراجعه می‌کنند.

وی افزود: ارائه خدمت به صورت الکترونیکی می‌تواند سبب ارائه خدمات به صورت آسان و شفاف‌سازی عملکرد را به دنبال داشته باشد. درهمین راستا، حدود یک سال است که مدیریت املاک و اراضی آستان قدس رضوی در شهر مشهد مقدس اقدام به راه‌اندازی دفتر پیش‌خوان خدمت در این مدیریت کرده که این مهم سبب تسهیل شدن ارائه خدمات به مستاجرین شده است.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: در جلساتی که سال گذشته به منظور هم اندیشی و کارشناسی با کانون سردفتران اسناد رسمی خراسان رضوی و نمایندگان اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی برگزار شد، بر لزوم ایجاد سامانه ارائه خدمات غیرحضوری مستأجرین در بستر وب تاکید شد.

رحمتی‌زاده با بیان اینکه فرایند طراحی این سامانه و الکترونیکی شدن فرایندها به مراحل نهایی رسیده است، افزود: بر مبنای این سامانه بخش عظیمی از درخواست‌های مستأجرین خصوصاً تجدید اجاره و انتقال، از طریق مراجعه مستقیم مستاجرین به دفتر اسناد رسمی و ثبت درخواست آن از طریق این سامانه مبتنی بر وب انجام خواهد شد و بخش عظیمی از مراجعات حضوری مستأجرین حذف خواهد شد.

وی گفت: همراه با اجرای این طرح به زودی معاونت املاک و اراضی و مدیریت های تابع این معاونت از چهارراه شهدا به میدان بوعلی مشهد انتقال و با متمرکز شدن همه مدیریت های تابع معاونت در یک مکان، بخش عظیمی از دغدغه مردم و مستأجرین در امکان دسترسی روان و بدون ترافیک به ادارات و دریافت خدمت حل خواهد کرد.

انتهای پیام// م.م

ارائه خدمات غیر حضوری به مستأجران آستان قدس رضوی با هدف تسهیل سازی روند خدمات‌دهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.