سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری 26 مرکز فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی به دادگاه معرفی شده اند.

دکتر اصغرزاده ،سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت:طی 8 ماهه نخست امسال 26 مرکز غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی به دادگاه معرفی شده اند .


وی افزود: این مراکز در تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله رستوران، قصابی، مرغ فروشی، گوشت قرمز، تخم مرغ، عسل و غیره شرایط بهداشتی را رعایت نکرده بودند.


دکتر اصغرزاده گفت: در سال گذشته و طی مدت زمان مشابه پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی کمتر از 10 مورد بود که امسال به دلیل افزایش و شدت بازدیدهای نظارتی بر مراکز موارد تخلف افزایش داشته است.


سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی در زمینه نظارت بر داروخانه های دامپزشکی و مراکز خدکت رسانی بخش خصوصی افزود: سال گذشته 2 مورد تخلف و امسال فقط یک مورد تخلف در این حوزه ها داشته ایم که به هیات بدوی نظام دامپزشکی معرفی شده اند.


وی گفت: همچنین به دلیل افزایش نظارت بر تردد و ورود خروج دام ها از ابتدای امسال 73 مورد تخلف بهداشتی در این زمینه داشتیم که خودروهای متخلف توقیف و پرونده های تخلف از طریق مراجع ذیربط در دست اقدام است.
انتهای پیام/ب


تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار