اعطا در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

تخلف شهرداری در صدور پروانه ساخت

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طی بررسی‌های انجام شده تخلفاتی در صدور پروانه مسکونی ملک نارنجستان ششم در شهرداری منطقه یک صورت گرفته است.

تخلف شهرداری در صدور پروانه ساختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: طی بررسی‌های انجام شده تخلفاتی در صدور پروانه مسکونی ملک نارنجستان ششم در شهرداری منطقه یک صورت گرفته است.

وی افزود: در سال 94 در خیابان پاسداران، نارنجستان ششم پروانه ساختمان 15 طبقه صادر شده است که تا امروز 9 طبقه از آن ساخته شده و با بررسی‌های انجام شده و طبق طرح تفضیلی این ملک تا 5 طبقه مجاز به ساخت بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: باید توجه داشت پیش از شروع عملیات ساخت، 39 اصله درخت و یک ساختمان دو طبقه در آنجا بوده است و طی گودبرداری انجام شده این درختان از بین رفته‌اند.

وی افزود: با توجه به موقعیت مکانی این تخلف تبعات بسیاری در حوزه‌های ترافیکی، کالبدی و زیرساخت‌های اجتماعی به وجود می‌آورد.

اعطا گفت: این تخلف در مدیریت پیشین صورت گرفته است و انتظار می‌رود شهرداری تهران ضمن بررسی و پیگیری تخلفات صورت گرفته در این موضوع، گزارش برخورد با این متخلفان را به شورا تسلیم و نسبت به بازنگری این پرونده اقدام کند.

انتهای پیام/

سخنان اعطا در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
با سلام.من دوسال پیش پروانه زمین خودم را که چهار سقف بوده در شهرداری شاهین شهر پرداخت کردم همیه فیشها و کسر نظام مهندسی والان دو سال دارم میرم شهرداری و پروانه را به من نمیدهند وکسی هم جوابگو نیست ومن دیگر نمیدانم به کی بگویم خواهشن راهنمای کنید سپاسگذارم
آخرین اخبار