مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سوگواره ملی عکس شین به میزبانی مرکز استان خبر داد.

مهلت ارسال اثر به سوگواره ملی عکس شین تمدید شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سرهنگ حجت‌الله منصور بیگی، بیان کرد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از برگزاری این سوگواره در استان صورت گرفته است.

 وی، بابیان اینکه بنابر درخواست و استقبال عکاسان و تماس با دبیرخانه این سوگواره بنابر این نهاده شده که مهلت ارسال آثار برای هنرمندان و دریافت آثار آن‌ها تا تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۳۹۶تمدیدشده است، اظهارکرد: سوگواره عکس شین در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

 مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، محوریت برگزاری این سوگواره را حرکت عظیم اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 تک عکس، به دبیرخانه سوگواره ارسال کند که درنهایت به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 منصور بیگی، با اشاره به اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکت اهدا خواهد شد، اضافه کرد: علاقه‌مندانمی توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بسیج هنرمندان استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

 وی، نمایش عظمت حضور زائران اربعین حسینی، ترویج فرهنگ حسینی، کودکان در اربعین، خدمات‌رسانی به زائرین، موکب‌ها و دسته‌های عزاداری، نمایش زوایای پیدا و پنهان زائرین در خلال حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین، اربعین و فرهنگ عاشورائی، آماده‌سازی مسیرها برای راهپیمایان اربعین، اسکان زوار، پذیرایی از زوار، موکب‌های مسیر راهپیمایی، شور و اشتیاق مردم بومی از زوار و صحنه‌های شورانگیز، دلدادگی و ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین را از اهداف این سوگواره عنوان کرد.

 منصور بیگی، بابیان اینکه موضوعات این سوگواره جلوه‌های ماندگار از حرکت مردم ایران و هر موضوعی که معرف هویت والای مراسم اربعین حسینی و تأثیرات آن باشد است، ادامه داد: شرکت تمامی عکاسان غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای از سراسر ایران در این جشنواره آزاد و مغتنم است .

 وی، بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار 20 آذر سال جاری بوده است، یادآورشد: با توجه به استقبال خوب از برگزاری این سوگواره در استان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این سوگواره تا 5 دی‌ماه سال جاری تمدیدشده است.

انتهای پیام/ د

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره ملی عکس شین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.