نماینده مردم تاکستان گفت: استکبار جهانی با اسلام ستیز دارد و می‌خواهد مسلمانان را بکشد و سرزمین‌هایشان را تصرف کند.

استکبار در برابر منافع خود تسنن و تشیع نمی‌شناسد/ مسلمانان باید هوشیار باشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور اظهار کرد: با اقدام اخیر گستاخانه ترامپ و در این مقطع حساس،  فرمایشات رهبری در مورد وحدت عینیت بیشتری به خود گرفته است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: اتحاد استکبار جهانی علیه مسلمانان فقط در مورد فلسطین غصب شده نیست، نسل کشی مسلمانان امری متداول در میان مستکبران جهانی است.

نماینده مردم تاکستان اضافه کرد: نسل کشی مسلمانان در گذشته در بالکان و امروز در میانمار را دیدیم، بنابراین استکبار جهانی قصد نسل کشی مسلمانان و تصرف سرزمین‌های آنان را دارد.

وی با بیان اینکه آنچه پیش آمده در واقع عینیت بخشی به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در تداوم انسجام و اتحاد است، ادامه داد: استکبار در برابر منافع خود تسنن و تشیع نمی‌شناسد، بلکه با دنیای اسلام ستیز دارد و می‌طلبد که مسلمانان هوشیار باشند.

طاهرخانی تأکید کرد: استان قزوین به لحاظ توانمندی در موقعیت ویژه‌ای واقع شده است، متأسفانه در بودجه 97 دولت استان قزوین را کوچک به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نظر گرفته است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه قزوین از نظر موقعیتی وسیع بوده و در حساس‌ترین منطقه جغرافیایی قرار دارد، افزود: اقتصاد کشاورزی و صنعتی قزوین در کشور زبانزد است و مجمع نمایندگان این استان از دولت می‌خواهند در مورد تخصیص بودجه رده بالاتری را برای قزوین در نظر بگیرد.

نماینده مردم تاکستان گفت: شهرستان تاکستان نیز اقتصادی مبتنی بر کشاورزی و صنعتی دارد، توسعه متوازن این شهرستان پیش‌بینی شده اما متأسفانه دست‌اندرکاران امر به این مهم بی‌توجه هستند.

وی اضافه کرد: 15 سال است که برای شهر صنعتی ایران خودرو زمین در نظر گرفته‌اند، اما هنوز حتی یک آجر در آنجا ساخته نشده و این امر  نشان می‌دهد که مدیریت اثرگذار نبوده است.

طاهرخانی به اثربخشی جایگاه مجلس در کشور اشاره و اظهار کرد: متأسفانه مباحث قانون اساسی به جای اجرایی شدن به سمت مباحث حاشیه‌ای تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار