معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، استقلال اقتصادی را از شاخصه‌های فرد انقلابی دانست و بر ترویج تفکرانقلابی‌گری در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه،در همایش  فعالین الگوهایی برتر اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید قهاری مجتمع رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد، ضمن درود و سلام به ارواح شهدا و آرزوی توفیق برای مقام معظم رهبری، از تلاش های جهادگران و بسیج سازندگی استان در زمینه اردوهای جهادی، هجرت و اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: همچنین از تمام مدیران دستگاه های اجرائی و کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی که در شکوفایی اقتصاد استان و کشور نقش دارند نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، ماموریت بسیج سازندگی در عرصه های مذکور به ویژه اقتصاد مقاومتی را ماموریتی سنگین دانست.

وی با اشاره به زلزله اخیر استان در ۲۱ آبان امسال گفت: در حادثه دلخراشی که در استان رخ داد و زلزله باعث جان باختن تعداد زیادی از همشهریان و هم وطنان ما در استان کرمانشاه شد و تعداد زیادی از منازل مردم تخریب شد و تبعات زیاد و دیگری را برای استان داشت، شاید اولین گروه هایی که در این مناطق حضور پیدا کردند، گروه های جهادی بودند.

بیاتی بیان کرد: صبح روز اول که عزیزان ما در ادارات مختلف در منطقه حضور یافتند، اردوهای جهادی و خودجوش از همه مناطق کشور، در این مناطق حضور داشتند.

وی گروه های جهادی را یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای نظام دانست و گفت: ما باید از این ظرفیت، پتانسیل و قدرت به نفع احسن استفاده کنیم و به عنوان یک ذخیره و کار بسیار ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی قدر این ظرفیت را بدانیم.

این مسئول تفکر انقلابی گری را تفکر حاکم بر روحیه جهادی دانست و افزود: ما یک ارزشی به عنوان تفکر انقلابی گری در جامعه داریم که باید قدردان آن باشیم.



انتهای پیام/ز


 تفکر انقلابی گری تفکر حاکم بر روحیه جهادی  است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.