بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویی ،امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.

 رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت:این مسابقات با هدف افزایش فرهنگ قرآنی بین دانشجویان برگزار می شود که در بخش برادران، بیش از 450 نفر شرکت کرده اند.

فتحی افزود:علاوه بر دانشجویان ؛بیش از 40 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه هم به منظور ترویج فرهنگ  دینی-قرآنی در این مسابقه شرکت دارند.

وی  ضمن اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت هر ساله برگزار می شود ادامه داد:داوطلبین به سوالات رشته های مختلف از جمله احکام ،نماز،تفسیر،نهج البلاغه،زندگانی نبی اکرم (ص) و ترجمه قرآن به فارسی و انگلیسی  پاسخ می دهند.

مسئول کانون قران و عترت بخش خواهران دانشگاه آزاد مهاباد هم افزود:در بخش خواهران این واحد دانشگاهی بیش از 360 نفر شرکت کرده اند که اکثرا در رشته احکام و زندگانی پیامبر (ص) ثبت نام کرده بودند.

کرمی راد با بیان اینکه از نفرات برتر در این واحد دانشگاهی تقدیر به عمل خواهد امد اظهار کرد:نفرات اول تا پنجم در بین خواهران و برادران شرکت کننده به مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت راه می یابند پس از آن امیدواریم در مرحله کشوری افتخارآفرین شوند.

 

انتهای پیام/ع

بیست و سومین مسابقه قرآن و عترت در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.