مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از آغاز طرح زمستانی این جمعیت خبرداد.


آغاز طرح زمستانی هلال احمرمازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری گفت: طرح زمستانی هلال احمر مازندران همزمان با سراسر کشور از دیروز آغاز شد و تا ۲۰ اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود:هدف اجرای این طرح پوشش امدادی بهینه حوادث راه‌های ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی و برف گیر و صعب العبور است.

وی گفت: براین اساس گروه‌های امدادی مجهز تا ۲۰ اسفند در نقاط پرحادثه جاده‌ای استان و ۴ گردنه برفگیر و کوهستانی، کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر مستقر خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:نیرو‌های امداد و نجات زمستانی هلال احمراستان با توجه به وضعیت جوی امسال زودتر از موعد، در جاده‌های برفی و گردنه‌های صعب العبور این استان مستقر شدند تا خدمات موردنیاز هموطنان را در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند.

وی زمان اجرای این طرح را ۹۰ روز اعلام کرد و گفت: در این طرح بیش از ۲۵۰ نفر از نجاتگران، امدادگران و همکاران هلال احمر استان با بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز مشارکت حضور دارند.

دکتراکبری گفت:علاوه بر این تیم سگه‌ای تجسس و گروه‌های تخصصی واکنش سریع نیز شبانه روزی  آماده باش خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همه پایگاه‌های بین شهری استان نیز به عنوان واحد‌های پشتیبانی تجهیز شدند تا درصورت نیاز به کمک گروه‌های عمل کننده بشتابند.

وی افزود:در این طرح ۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و کمکدار و یک فروند بالگرد امدادی نیزمشارکت دارند.

انتهای پیام/ر

حضور نیرو‌های هلال احمر در محور‌های برفگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.