سیمای مرکز قزوین آسیب‌های اعتیاد را در برنامه‌ی «در مسیر باد» تبیین می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه با هدف تبیین آثار اجتماعی اعتیاد در جامعه و خانواده و نیز راهکار‌های مقابله با این بلای خانمان سوز از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

اکبری افزود: این برنامه گفتگو محور است که با رویکردی اجتماعی آثار مخرب و ویرانگر اعتیاد در خانواده و جامعه و نیز شیوه‌های پیشگیری از گرفتار آمدن در دام این بیماری را تشریح می‌کند ..

وی اضافه کرد: برنامه‌ی «در مسیر باد» با هدف تبیین راهکار‌های دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای مقابله با این ماده‌ی افیونی، اقدامات انجام شده‌ی این دستگاه‌ها برای پیشگیری از شیوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و همچنین بیان عبرت‌های مواد مخدر از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

اکبری تصریح کرد: مصاحبه با مجرمان مواد مخدر، گرفتار شدگان در دام این بیماری و همچنین نجات یافتگان از بیماری اعتیاد از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی گفت: برنامه‌ی تلویزیونی «در مسیر باد» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی در ۲۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبیین آسیب‌های اعتیاد در برنامه‌ی «در مسیر باد»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.