سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در بازی با پارس جنوبی جم به گرفتن سه امتیاز و بالا بردن تعداد گل‌هایمان امیدوار هستیم تا بتوانیم رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده  اظهار کرد: جمعه با پارس جنوبی جم در بوشهر بازی داریم؛ این تیم، تیم جوان و خوبی است که مسابقه به مسابقه بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود.

وی افزود: از لیگ دسته یک صعود کرده و امسال سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد؛ به خصوص اینکه یک بازیکن تک‌فوروارد دارد که تا الآن گل‌های خوبی برای تیمش زده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: در بازی روز جمعه این بازیکن غایب است و ما می‌توانیم از این فرصت برای گرفتن سه امتیاز و همچنین بالا بردن تعداد گل‌هایمان استفاده کنیم، چراکه خیلی کمک می‌کند تا بتوانیم جایگاهمان را تا نیمه بالای جدول ارتقا دهیم.

وی به قرعه تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه اشاره کرد و ادامه داد: ایرانیان یک بار در جام جهانی چهار سال قبل مقابل آرژانتین قابلیت‌های تکنیکی و غیرت ایرانی بودنشان را نشان داده‌اند که امیدواریم این صحنه‌های باشکوه باز هم تکرار شود.

مدایم‌زاده تصریح کرد: قطعاً با تفکرات کارلوس کی‌روش تیم به نتیجه می‌رسد چراکه سطح بازی، تکنیک‌ها و اتحاد و یکدل بودن تیم ملی ایران بر دنیا پوشیده نیست و می‌توانند حتی شگفتی‌ساز هم باشند.

وی خاطرنشان کرد: همیشه مشکلاتی وجود داشته که ما نتوانیم با کشورهای قدرتمند و صاحب‌سبک بازی کنیم و در رقابت باشیم؛ رودررو شدن با قدرت‌های برتر فوتبال برای ملی‌پوشان تیم ملی کشورمان فرصت خیلی خوبی است که خودشان را محک بزنند و تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در پایان اذعان داشت: با جوان‌گرایی که کی‌روش کرده، بازیکنان جوان می‌توانند خودشان را به همه دنیا اثبات کنند و من ایمان دارم نتایج خوبی می‌گیرند.     

 

انتهای پیام/م

 

تیم کی‌روش می‌تواند شگفتی‌ساز شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.