فرماندار فامنین گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون 18 روستای بخش مرکزی بهسازی ، جدول گذاری و مخلوط ریزی شده است.

بهسازی 18 روستای بخش مركزی از ابتدای امسال به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار نهاوند بیان کرد: این بهسازی با بیش از 15000 مترمربع وسعت و اعتباری بالغ بر 750 میلیون،تومان بوده است.

وی گفت : در 11 روستای بخش مرکزی نیز امسال با استفاده از قیر یارانه ای با اعتباری بالغ بر  800 میلیون تومان آسفالت ریزی انجام شده است که این مهم به همت و یاری خود مردم و طی حمایتهای بی نظیر دولت تدبیر و امید در خصوص اختصاص قیر یارانه ای برای آسفالت معابر روستاها عملی گردیده است.

شماعي افزود: تجربیات اخیر نشان داده است بررسی مسائل و مشکلات روستاها با حضور در محل، نتایج به مراتب بهتری به دنبال دارد و وظیفه می دانیم با رؤسای ادارات و مسئولین استانی در جمع اهالی محترم روستاها حضور یافته و با مشاهده مشکلات مربوطه از نزدیک ، تصمیمات لازم را اتخاذ نمائیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی با عنایات ویژه دولت تدبیر و امید و استاندار به استان و شهرستان ابلاغ شده است، گفت: هریک از افرادی که طرح یا پروژه ای دارند می توانند طرح  خود را پس از نظارت کارشناسی و تامین اعتبار بحث اشتغال در استان و شهرستان برطرف کنند.

انتهای پیام/ ش.و

18 روستای بخش مرکزی بهسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.