مسئول دبیرخانه "کانون‌های فرهنگی هنری مساجد" هرمزگان از برگزاری ششمین همایش کریمه اهل بیت (س) در بندرعباس خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حجت الاسلام احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری ششمین همایش کریمه اهل بیت(س) در بندرعباس خبرداد.

وی گفت: این همایش هشتم دی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان افزود: این همایش از پنج سال قبل تاکنون به صورت مستمر همراه با پیام مراجع عظام تقلید، حضور شخصیت های برجسته کشوری، خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در راستای معرفی هرچه بیشتر شخصیت این بانوی جلیل القدر و سیره آن بزرگوار به ویژه در حوزه ولایت پذیری و دفاع از ولایت در بندرعباس برگزار می شود.

حجت الاسلام پهلوانی گفت: در همایش کریمه اهل بیت(س) از خانواده های معظم شهدای شیعه و اهل سنت دوران دفاع مقدس، شهدای انقلاب و مدافع حرم و فعالان و خادمین فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) تجلیل خواهد شد.

وی افزود:همزمان با برگزاری این همایش، استان هرمزگان همه ساله میزبان کاروان سفیران کریمه متشکل از یک نفر روحانی، یک نفر مداح، دو خادم به همراه پرچم بارگاه مطهر و نذورات متبرک بوده که مورد استقبال آحاد مردم در شهرها، بخش ها و روستاهای اقصی نقاط استان قرار گرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت و قالب های زیبای هنری برای معرفی معارف و سیره اهل بیت(ع)، گفت: برگزاری سوگواره شعر اخت الرضا با خروجی چاپ و انتشار یک جلد کتاب مشتمل بر بیش از 70 قطعه شعر یکی از دستاوردهای همایش کریمه اهل بیت(س) است.

انتهای پیام/ف

 ششمین همایش کریمه اهل بیت(س)در بندرعباس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.