جانشین اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور؛

عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی مطلوب است

جانشین اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی مطلوب است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جانشین اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در دیدار با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارشی از بازدید خود از اقدامات استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی مطلوب است و ما از اقدامات استان در این حوزه قدردانی می کنیم .

 ربیع زاده در ادامه با اشاره به اهمیت نقش خیرین در کمک به اشتغال بهبود یافتگان و حل برخی از مشکلات خانواده های معتادین ، از استان خواست تا در حوزه تشکیل مجمع خیرن فعال تر عمل کرده و این مجمع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به اهمیت آگاه سازی جامعه با اثرات ناشی از تهیه و توزیع مواد مخدر ، خواستار حساس تر شدن گروه های مرجع به این موضوع شد.

 رادفر در ادامه با اشاره به تشکیل اولین جلسه خیرین در حوزه حمایت از خانواده های معتادین و همچنین اشتغال معتادین بهبود یافته گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل و ایجاد این مجمع را در برنامه کاری خود دارد.

 وی با اشاره به شرایط ویژه استان در ورود و خروج مواد مخدر به دلیل مرزی بودن ، خواستار توجه جدی و ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از نظر اعتباری به آذربایجان غربی شد .

 در این جلسه مسئولین کمیته ها گزارشی از اقدامات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.