دستگیری نوجوانان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست + فیلم

نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری نوجوانان فلسطینی کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از نوجوانان فلسطینی در شهر باب زاویه توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس دستگیر شدند.

گفتنی است؛ پس از اقدام ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس درگیری‌های در سراسر فلسطین با رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

 

 

انتهای پیام/
 

برخورد صهیونیست‌ها با کودکان فلسطینی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
بسم رب الشهدا و الصدیقین : به ولایت امیرالمومنین حیدر کرار حضرت امام علی ع قسم که هر رزمنده دلاور رشید امت مستضعف متحد حزب الله جهان میتواند به تنهایی بیست نفر از شما جنایتکاران کافر کودک کش جنایتکار را به هلاکت برساند شما ناجوانمردان خائن وجنایتکاران چند نفر میشوید و زورتان را برای یک کودک مظلوم و تنهای بی پناه و یا یک دختر بچه به نمایش میگذارید ننگ و مرگتان باد . بدانید ای کور دلان که غیرت و ایمان پولادین دلاور مردان امت مستضعف متحد حزب الله جهان اسلام شما را نابود خواهند کرد ای جنایتکاران غاصب تروریست اهل جهنم شمارش معکوس نابودیتان شروع شده چنان از ترس حمله امت متحد حزب الله جهان اسلام خار و خفیف شوید و از هیبت سربازان رشید مردان مرد مجاهدین فی سبیل الله جل جلاله امت متحد حزب الله جهان اسلام از ترس هیبتشان قالب تهی کنید و مانند روباه هانی که در دام می افتند جیغ میکشید ولی راه گریزی نخواهید یافت و در تاریخ می نویسند با امت متحد حزب الله جهان اسلام هرکه در افتاد ور افتاد والسلام و صلوات . اللهم عجل لولیک الفرج ، لبیک الله جل جلاله لبیک یا رسول الله ص لبیک یا اباصالح عج لبیک یا حسین ع .
مرگبر اسرائیل .مرگبر السعود .مرگبر داعش. مرگبر امریکا .
انشالله نابودی ال سعود واسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مرگبر السعود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
خداریشه این غاصبان جلاد راازروی زمین بکند. مرگبر السعود