مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش بر تعامل رسانه استانی برای انعکاس هر چه بهتر رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛امیر سرتیپ دوم حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را هدف اصلی سربازان مخلص و بی ادعای ارتش عنوان کرد.
امیر سرتیپ دوم حاجیلو با اشاره به رشادت‌های ارتشیان در دوران دفـاع مقـدس، افزود: مطالعه، رصد و بررسی نقاط قوت و ضعف در دفاع و جلوگیری از نفوذ و دسترسی دشمن، بکارگیری ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی و نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه‌های مختلف اعم از کمک و امداد رسانی در بحران‌ها همانند سیل و زلزله ازبرنامه‌های یگان‌های ارتش است و در این حوزه‌ها با تمام قوا ورود پیدا کرده و آماده خدمت به کشور هستیم.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار دفاع جانانه از میهن اسلامی، ولایتمداری و اقتدار را از خصیصه‌های بارز ارتشیان غیور و افتخار آفرین عنوان کرد و گفت: رسانه استانی بر خود وظیفه می‌داند با تعامل دو جانبه در انعکاس این رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها و بازنمایی مصادیق عینی آن در دوران دفاع مقدس و با هدف آگاهی نسل امروز بیش از پیش قدم بردارد.
مجرد رسانه ملی را پلی بین دستگا‌های اجرائی به ویژه نیرو‌های نظامی و انتظامی با مردم دانست و ابراز امیدواری کرد برای پاسخ به نیاز‌های جامعه تعامل دستگاه‌های مختلف با رسانه ملی و استانی افزایش یابد.

انتهای پیام/ن.م

دیدار مدیرکل صداوسیما آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.