قائم مقام کنگره ملی مرحوم آقا نجفی از برگزاری کنگره ملی مرحوم آقا نجفی هفتم و هشتم دی به میزبانی همدان خبر داد.

برگزاری کنگره ملی مرحوم آقا نجفی هفتم و هشتم دی به میزبانی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر ربانی یکتا گفت: این همایش دوروزه در روزهای 7 و 8 دی ماه به میزبانی همدان برگزار می شود که بخش علمی کنگره در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله آقا نجفی همدانی عالم بزرگ و عظیم الشأن و مفسر قرآن بوده است, عنوان کرد: مراسم عمومی و مردمی کنگره شامگاه روز هفتم دی ماه در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

قائم مقام دبیر کنگره ملی مرحوم آقا نجفی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد شخصیت ایشان فرموند" حقا آیت الله آقا نجفی همدانی از علمای ابرار و اعلام علم و دین دار زمان ما محسوب می شد که خود از سرسپردگان انقلاب و ارادتمندان به خیل عظیم جوانان بسیجی بود."

ربانی یکتا  با اشاره به لزوم پرداخت رسانه‌های استانی و کشوری در راستای تبیین و احیای شخصیت مرحوم آقا نجفی بیان کرد: علما مختص به زمان خاص نیستند و همیشه و در تمام زمان ها حضور دارند.

ربانی یکتا با توجه به ملی بودن سطح این کنگره از مجموع رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری استان خواست تا در دو محور تبیین شخصیت علمی، اجتماعی، سیاسی و دینی آقانجفی و دوم در مورد اطلاع‌رسانی کنگره همکاری خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

همدان میزبان جشنواره ملی مرحوم آقا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.