میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هندبال جایگزین اسلامیان در خبره‌های ورزش کمیته ملی المپیک شد تا گمانه زنی های انتخاباتی به اوج خود برسد.

تیکی تاکای المپیکی برای گلزنی دوست آقای وزیربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اعتراض های فراوان در خصوص انتخاب اعضای خبره در ورزش و انتصاب کفاشیان، مشحون، صالحی امیری، خانم اسلامیان و طاهریان به عنوان خبره های ورزش، روز گذشته اسلامیان از سمت خود استعفا کرد تا میترا نوری با یک کارنامه نه چندان مناسب جایگزین وی شود.

میترا نوری هم شاید به نفع مهین فرهادی زاد کنار برود تا ترکیب نهایی مشخص شود. این به اصطلاح پاسکاری تاکتیکی در چینش اعضای خبره های ورزشی بدون دلیل نیست.

اینکه 2 خبره باید از بانوان باشند نکته قابل تاملی است که در این چینش مهره لحاظ شده است اما در مورد 2 گزینه دیگر یعنی کفاشیان و مشحون که برای رئیس آینده همانند کبریت بی خطر و البته پر سود خواهند بود.

این 2 بازنشسته نمی توانند رئیس ،دبیر و یا خزانه دار باشند پس صالحی امیری ذی نفع ترین عضو از بین خبرگان است .

رقابت در میدانی بی رقیب با تاکتیک تیکی تاکا تا تصرف صندلی ریاست کمیته ملی المپیک ادامه دارد.

سئوالات فراوانی در این باره وجود دارد ؛

اول اینکه صالحی امیری آیا خبره ورزش است و فرد خبره ورزش چه شرایطی را باید داشته باشد؟

فرد خبره ورزش در اولین نیاز باید از المپیکی ها باشد و صالحی امیری فقط مدتی را سرپرست وزارت ورزش بوده است و سابقه ورزشی ندارد.

اما امان از رفتار های سیاسی در ورزش، توافقات حاصل شده و به نظر می رسد کیومرث هاشمی با اطلاع کامل از شرایط موجود برخی اتفاقات را پذیرفته است.

در جلسه تصمیم گیری 2 عضو هیئت اجرایی غیبت داشتند و دست آخر تصمیمات بر وفق مراد رضا صالحی امیری رقم خورد.

امیدواریم هر اتفاقی که می افتد کار به دعوا های بین المللی نرسد.

راستی اساسنامه کمیته ملی المپیک به کجا رسید؟

آیا اینگونه انتصاب را می توان انتخاب نامید؟

طراحان این چینش خبره های ورزش را باید گواردیولا نامید، چرا که با پاسکاری های یکی دو روز اخیر در حد لالیگا امتیاز گرفتند.

انتهای پیام/

انتخابات کمیته ملی المپیک 25 دی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار