۱۰۰۰میلیارد ریال برای طرح فراملی کانی سیب آذربایجان غربی هزینه شد

استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای اجرای پروژه فراملی و تاثیرگذار در توسعه استان کانی سیب تاکنون هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ظهر چهارشنبه در جریان بهره برداری از طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه با اشاره به طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه افزود: در استان پروژه‌های بزرگی مانند پروژه کانی سیب توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اجرا می‌شود که در صورت اتمام شاهد توسعه استان خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان گفت: دولت برای حل مشکلات به ویژه مسائل و مشکلات روستا‌ها طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد که اجرای این طرح ها، منجر به تثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و همچنین رونق اقتصادی و اشتغال روستا‌ها خواهد شد.

شهریاری ادامه داد: دولت برای ایجاد اشتغال در روستا‌ها و افزایش درآمد روستاییان، تسهیلات اشتغال روستایی را پیش بینی کرده که امیدواریم با استقبال روستاییان از این طرح، شاهد ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در روستا‌های استان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه مردم و اقوام و ادیان در نظام جمهوری اسلامی از حقوق شهروندی یکسانی برخوردارند و تبعیض و تفاوتی میان این‌ها وجود ندارد؛ لذا وظیفه ما مسئولان نیز بر اساس اصول قانون اساسی این است که با همه مردم اعم از قومیت‌ها و مذاهب و ادیان مختلف بصورت یکسان و با عدالت و انصاف رفتار و برخورد کنیم.

وی همچنین نسبت به پیگیری رفع مسائل و مشکلات روستای قزل عاشق ارومیه قول مساعد داد.

امروز چهارشنبه با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، رجبی سرپرست معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، فرماندار ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان استانی، طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن.م

بازدید استاندار آذربایجان غربی از روستای قزل عاشق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.