توزیع 1500 جلد کتاب در بین مراکز کتابخوانی دیار سیدجمال

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از توزیع یک هزار و 500 جلد کتاب بین کتابخانه های اسدآباد خبر داد.

توزیع 1500 جلد کتاب در بین مراکز کتابخوانی دیار سیدجمال به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رضا قاسمی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد  از توزیع یک هزار و 500 جلد کتاب بین کتابخانه‌های اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: این توزیع در قالب جشنواره «جام کتاب» انجام شده و کتب مذکور در بین کتابخانه ها، مراکز کتابخوانی و مدارس شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: 18میلیون تومان بابت خرید این کتاب‌ها هزینه شده که 12میلیون تومان از این مبلغ توسط وزارتخانه و مابقی توسط اداره کل استان تامین شده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد افزود: سعی ما در انجام این کار، توزیع کتب در بین مناطق محروم شهر، سطح روستاها، ادارات و مدارس بود که این مهم تا حد زیادی محقق شد.

وی در ادامه به وجود 6 کتابخانه در سطح شهر اسدآباد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه‌ها شامل مراکز شهید رجایی، شهر آجین و روستاهای چنارسفلی و علیا، مزرعبید و قاسم آباد لک لک است.

قاسمی همچنین به وجود سالن مطالعه در برخی مدارس شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش سرانه مطالعه را در رئوس اقدامات این حوزه قرار داده ایم و فعالیت‌های فوق قسمتی از برنامه های ما در راستای این مهم است.

انتهای پیام/خ

در دیار سید جمال 1500جلد کتاب توزیع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.