مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت : نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ عمومی است.

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر بینایی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در شصت و دومین جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان هم‌زمان با بیست و ششم آذرماه سال جاری در سالن غدیر سمنان گفت : این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ دینی است.


وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری هرچه مناسب نمایشگاه، افزود: مکاتبات متعددی با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به‌منظور برگزاری مطلوب نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان به انجام رسیده و برنامه‌های مختلفی پیشنهادشده است.


مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: برپایی مناسب نمایشگاه می‌تواند در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به‌خصوص در بین نسل جوان جامعه مؤثر باشد لیکن مسئولان ذی‌ربط در این حوزه تمام اهتمام خود را به کار می‌بندند.


ابوالفضل دلارام معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست از برنامه‌های ویژه نمایشگاه کتاب سمنان خبر داد و گفت: بن تخفیف ۲۰ درصدی و بن‌های خرید پنجاه‌هزارتومانی و بن‌های ویژه ادارات برای بازدیدکنندگان نمایشگاه در نظر گرفته شده است.


 وی بیان کرد: مهمترین موضوع برای ما استقبال و بازدید دانش آموزان، دانشجویان و طلاب از نمایشگاه است.


وی با اشاره به ظرفیت های خوب در حوزه فرهنگ عمومی در سطح استان سمنان، ابراز داشت: سمنان ظرفیت کاندیداتوری پایتخت کتاب کشور را دارد.


انتهای پیام / ه


نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.