فرماندار نمین گفت: اولین کارخانه تولید صنایع نسوز ساختمانی و صنعتی شمالغرب کشور در شهرستان نمین راه اندازی و احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار نمین در بازدید از مراحل احداث این کارخانه افزود: این کارخانه در 60 هزار متر مربع زیربنا و با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود.

وی با بیان اینکه مراحل احداث ساختمان این کارخانه 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: با راه اندازی این کارخانه در فاز اول برای 30 نفر به صورت مستقیم و برای تعداد زیادی نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

فرماندار نمین با تاکید بر اینکه احداث این کارخانه سال آینده به اتمام می رسد اظهار داشت: انواع آجرهای نسوز نمای ساختمان و صنعتی و فرآورده های نسوز مقاوم به حرارت بالا از جمله محصولات تولیدی این واحد صنعتی است.

عبدالعلی پور با بیان اینکه تولید صنایع ساختمان مقاوم در برابر حرارت نیازمند فرمولاسیون متفاوت و حرارت بالای یک هزار و 400 درجه است گفت: به خاطر همین شرایط ویژه برای اولین بار این کارخانه با رعایت ضوابط در شهرستان نمین راه اندازی می شود.

وی افزود: تولیدات این واحد صنعتی علاوه بر مصارف داخلی از لحاظ صادرات به کشورهای همسایه شمالی اهمیت دارد.

انتهای پیام/ح

احداث کارخانه تولید صنایع نسوز ساختمانی در نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.